Objednávky EXPEDUJEME DENNĚ i v současné situaci. Chceme pomoct, tak dáváme SLEVU 15 % NA VŠE, v košíku stačí zadat kód HELP2020. Vše SKLADEM a ihned k odeslání!

Reklamace

Pokud jste našli na objednaném zboží nějakou závadu, nebo došlo během přepravy k jeho poškození, máte nárok na reklamaci. Pro ulehčení celého procesu jsme pro vás připravili reklamační formulář, který doporučujeme stáhnout do počítače, vyplnit, vytisknout, a odeslat s reklamovaným zbožím na naši adresu. Jedině se správně vyplněným a fyzicky přiloženým formulářem si můžeme zboží přiřadit ke správné objednávce, a co nejrychleji vyhovět vašemu požadavku.

Vyřizování reklamace věnujeme maximální úsilí a vše důkladně zkontrolujeme, o jejím výsledku vás pak budeme informovat nejpozději do 30 kalendářních dnů (více než 97 % reklamací však vyřizujeme do týdne).

Doporučený postup reklamace v několika krocích

  1. Stáhněte si v PDF formulář pro reklamaci zboží nebo ve Wordu formulář pro reklamaci zboží do svého počítače/telefonu/tabletu
  2. Otevřete ho a vyplňte přímo v zařízení, nebo ho vytiskněte a vypište ručně
  3. Vyplněný formulář vlastnoručně podepište (klidně elektronickým podpisem)
  4. Kompletně vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Následně ji zabalte tak, aby obal zabránil poškození zásilky během přepravy
  5. Zabalenou zásilku odešlete na adresu: Olomoucká 260/12, 618 00, Brno-Černovice na jméno AvinStore s.r.o. - Avin.cz

Posouzení a zpracování reklamace

Jakmile obdržíme reklamované zboží, posoudíme závadu a stanovíme další postup. Zdali je reklamace oprávněná nebo neoprávněná posuzujeme my jakožto prodávají, vždy ale dbáme na férové jednání a důvěru, kterou jste nám svým nákupem vyjádřili. Ke svým závazkům se vždy stavíme čelem, ale nemáme rádi špinavou hru (při podvodných reklamacích nebude zákazníkovi hrazeno poštovné). V případě, že bude vaše reklamace uznána jako oprávněná, zašleme vám nové zboží nebo vrátíme kupní cenu, a to bezodkladně po posouzení reklamace, nejdéle však do 30 dnů. Finanční prostředky pak vracíme převodem na účet nejpozději do 14 dnů od vyřízení reklamace.

V případě, že reklamaci uznáme, máte v přiměřené výši nárok na úhradu poštovného spojeného s reklamací. Tj. cena nejdostupnější dopravy udávané prodejcem (vyjímaje výdejních míst); náklady vám vrátíme do 14 dnů převodem na účet. Chceme být fér a ke svým zákazníkům se neotáčíme zády, pokud k nám ovšem zašlete zboží dražším dopravcem (třeba expresním kurýrem, jehož cena vychází v řádech stovek Kč), nemůžeme vám plnou výši nákladů uhradit.

 

Více informací najdete v obchodních podmínkách našeho e-shopu.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na email: info@avin.cz

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shopteťák.cz